Perkhidmatan Kertas Kerja Pinjaman dan Percukaian

Tuesday, July 21, 2009

Dasar Angkara Pengkhianat

KECOH! satu tanah MELAYU pasal matinya Teoh Beng Hock.Tak semena - mena isu sebenar iaitu dakwaan penyalahgunaan dana peruntukan wakil rakyat di Selangor hampir tenggelam.Memang pandai ahli pembangkang mengalih perhatian supaya mendapat simpati dari rakyat tapi kami tidak mudah tertipu dengan lakonan kaku dari pihak PEROSAK RAKYAT.

Ini semua adalah konspirasi dari Dasar Angkara Pengkhianat yang selama ini mendukung dasar "PECAH dan BARAI" yang menipu hidup-hidup orang MELAYU khasnya ahli PAS dan PKR.

Dalam tahum pertama selepas pihak PEROSAK RAKYAT memerintah?

Apa mereka buat?

Menghuru-harakan tanah MELAYU adalah agenda mereka.

Kisah - kisah sedih di negeri bawah kerajaan PEROSAK RAKYAT diungkap satu demi satu yang mana mereka tidak mampu menyelesaikan dengan memberi ceramah -ceramah politik yang tidak dapat memberi kesenangan kepada rakyat tanah MELAYU.

AKHIRnya,rakyat tahu yang mereka hanya pandai bermain dengan kata-kata iaitu menyalahkan orang lain.

Untuk PRU yang akan datang,SOKONG LAH mereka supaya rakyat di tanah MELAYU ini berkelana macam rakyat ROHINGYA.Menjadi pelarian ditanah sendiri.

Baru setahun lebih memerintah,dana peruntukan untuk rakyat disonglapnya.Itu baru dalam negeri.Kalau dapat memerintah tanah MELAYU jadi MUFLIS lah negara ini.

Selagi PEROSAK RAKYAT bermaharajalela di tanah MELAYU,hilanglah keharmonian yang kita alami sejak dahulu lagi.

TIGA kepala pendukung PEROSAK RAKYAT ada cita masing-masing.Cuba kita lihat di negara IRAQ sekarang sebelum kejatuhan SADDAM HUSSEIN.Negara negara pakatan YAHUDI berlumba-lumba mencuba membuat senjata pemusnah yang tercanggih dan yang menjadi sasarannya adalah orang pribumi atau dalam bahasa mudah orang ISLAM.

Mengapa mereka perlu membuat ujikaji di tanah negara ISLAM?Mengapa mereka tidak membuat ujikaji di tanah negara mereka sendiri.Sebabnya,hendak memusnahkan negara ISLAM.


Perihal yang paling dekat sekali,kita cuba tengok negara Thailand..kerana rakyatnya terlalu cintakan DEMOKRASI,negara tersebut tidak habis - habis dengan berpiket dan bom.Begitu juga dengan SINGAPURA,tanah orang MELAYU yang bangsanya menjadi manoriti di tanah air sendiri.

Siapa yang berkuasa?Sendiri mahu ingatlah!!!

No comments:

Post a Comment